دنیای موبایل

دنیای موبایل

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی به شما هموطن گرامی در مورد آخرین وضعیت بازارموبایل ایران و جهان راه اندازی شده است.امید به اینکه مفید واقع شود.

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 11527
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




داشتن تلفن همراه باعث استرس دانش‌آموزان مي‌شود

 داشتن تلفن همراه باعث تنش و استرس دانش آموزان و عدم تمرکز حواس دانش آموزان مي شود.

 

 استفاده از تلفن همراه زمينه دوستيابي را فراهم مي کند و در بسياري از موارد فرد را دچار انحرافات و ارتباطات نامشروع مي کند چرا که دوستيابي از طريق تلفن همراه به گونه ايست که فرد هيچ گونه اطلاعاتي از شخصيت فرد مقابل نداشته بنابراين زمينه انحرافات براي افراد به ويژه دوران دانش آموزي را فراهم مي کند.

 

 خانواده ها در اين زمينه نقش موثري دارند چرا که آنها مي توانند به فرزندان خود آگاهي‌هاي لازم را در زمينه جنبه هاي منفي آن بدهند و يا از دادن تلفن همراه با امکانات بالا به آنها خودداري کنند.

 

امروزه داشتن تلفن همراه به صورت اعتياد در همه اقشار در آمده است به گونه اي که فرد در صورت جا گذاشتن تلفن همراه در منزل و يا به دور از خود دچار استرس مي شود.

 

 استفاده از تلفن همراه علاوه بر مدارس پسرانه در مدارس دخترانه نيز در حال گسترش است.

 

 با ديدن عکسها و فيلمهاي موجود در تلفن همراه دانش آموزان مي توان پيش بيني کرد که آنها ممکن است به چه انحرافاتي کشيده شوند.

 

با توجه به تجربه هاي موجود با گرفتن تلفن همراه از دانش آموزان به صورت موقت پيشرفت قابل توجهي در تحصيل آنها مشاهده مي شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: کورش تاريخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:استرس,استفاده نادرست از موبایل, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. تکنولوژی در عرصه تلفنهای همراه با سرعت قابل توجهی در حال پیشرفت است و مردم دنیا با حیرت شاهد و ناظر این پیشرفت می باشند. این وبلاگ برای معرفی آخرین گوشی های همراه و آخرین وضعیت موبایل در بازارهای جهانی راه اندازی شده است. با آرزوی موفقیت برای یکایک ایرانیان عزیز....

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to gushi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com